wtorek, 1 stycznia 2019

Życzenia noworoczne

Nowy Rok jaki, cały rok taki ☺


Życzę Wam, żeby był pogodny, bo zbiór będzie dorodny, a jak wręcz jasny i chłodny, to cały roczek pogodny i płodny, żeby nie był mglisty, bo zjedzą kapustę glisty, niech Was ominie pluta, żeby, ze żniwem nie była pokuta, więc jak już jest noworoczna pogoda, która w lecie słońcu sił doda, to będzie w polu uroda☺
Jak Nowy Rok nastaje, niech każdemu z Was ochoty dodaje .....a może ktoś by chciał, by wrzesień pokazał, co Nowy Rok nakazał ;)
Gdy Nowy Rok w progi, to stary w nogi,a większość z nas ma swoje plany, postanowienia  i marzenia do ziszczenia i zrealizowania w Nowym ;) I ja Wam życzę, żeby się powiodło, a doświadczenia poprzedniego roku pozwalały lepiej zorganizować kolejny.


Naszło mnie na przysłowia, ze względu na, już zeszłoroczną Barbarę ;) Bo jak Basia po wodzie, to Boże Narodzenie po lodzie, a że Barbara taka była, a w bożonarodzeniowy poranek obudził mnie biały ogród, minus lekki, a przez cały dzień świeży opad ;) to  poczułam potrzebę zapoznania się z porzekadłami na dziś, a te mi sie w takie dla Was życzenia poukładały ;)

Dobrego roku ♥

8 komentarzy:

  1. Stare przysłowia ostatnimi czasy nie sprawdzają, przynajmniej nie wszędzie.
    U nas buro i ponuro od długich tygodni, teraz wieje i pada... mam nadzieję, ze cały rok nie będzie taki.
    Zauważyłam, że dzieci i młodzież coraz mnie przysłów znają, smutne...
    Pomyślności w każdej dziedzinie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też buro ponuro :/
      Tata mojego męża często przyslowiami do mnie mówi i zdarza się, że nie znałam jakiś, więc co dopiero młodzież:)

      Usuń
  2. Przysłowia mądrością ludu...
    Zgadzam się z Jotką, nie zawsze się sprawdzają.:)
    Na Nowy Rok życzę Ci pomyślnego rozwiązania problemów zdrowotnych, dobrego czasu oraz wszelkiej pomyślności.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się z Wami zgadzam :) a babcia moja, nawet jak wszelkie znaki sugerują, że zimni ogrodnicy szkód nie narobią i tak czeka, żeby przeszli :)
    DZIĘKUJĘ za życzenia 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się z tą Barbarą, co była po wodzie nie sprawdziło, bo święta wcale nie były po lodzie.
    Na nowy rok, życzę Ci, Kochana, wszystkiego co najlepsze. Niech to, co Ci zaprząta głowę szybko minie i pozytywnie się zakończy. Jestem myślami z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :)Ale, tak trochę sympatycznie poprzypominać sobie zapomniane, albo nieznane przysłowia ;)

      Usuń
  5. Dużo pozytywnej energii i wsparcia od dalekich i bliskich osób! Niech się spełnią małe i duże życzenia, niech radość przez cały rok Cię opromienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥